SAFE åpner i dag sin nye nettbutikk med nye produkter og en betydelig mer oversiktlig og brukervennlig nettløsning. Sjekk ut den nye butikken vår, er oppfordringen fra Nils Petter Rønningen som har hatt ansvaret for omleggingen. SAFE har inngått avtale med profileringsselskapet IDE House of Brands. Sammen med dette selskapet har Rønningen, godt hjulpet […]
SAFE åpner i dag sin nye nettbutikk med nye produkter og en betydelig mer oversiktlig og brukervennlig nettløsning. Sjekk ut den nye butikken vår, er oppfordringen fra Nils Petter Rønningen som har hatt ansvaret for omleggingen.
SAFE har inngått avtale med profileringsselskapet IDE House of Brands. Sammen med dette selskapet har Rønningen, godt hjulpet av kollega i SAFE-administrasjonen Anja Fjelde, utviklet den nye nettbutikken.
– Vi er svært tilfreds med resultatet. IDE House har høy kvalitet på produktene, et bredt utvalg og konkurransedyktige priser, så vi både håper og tror dette blir et tilbud klubber og enkeltmedlemmer vil sette pris på, sier Rønningen. Selskapet har samtidig fått ansvaret for innkjøp og distribusjon av vervepremier i SAFE.
– Ved siden av kvalitet og pris har det også vært avgjørende for vårt valg at IDE House garanterer at ingen av produktene er framstilt av bedrifter som benytter barn som arbeidskraft. Selskapet er dessuten ISO-sertifisert i forhold til kvalitets- og miljøstandarder, understreker Rønningen.
Foreløpig er vareutvalget sammensatt av profileringsartikler og tekstiler. Men det er lagt opp til egne kampanjeprodukter, og disse vil bli behørig annonsert på SAFE.no etter hvert som de blir klare.
Du finner SAFE-butikken i knappen oppe til høyre på SAFE.no, eller i menyen under fanen «Medlem».