SAFE har fått på plass et pressemeldingsabonnement hos Norsk Telegrambyrå eller NTB, som gjør det lettere for oss å spre de sakene vi brenner for i hele Norge. Den ene saken som skiller seg ut og betyr mest for flere bransjer, er den gode nyheten om at det blir mer norsk mat på sokkelen.
SAFE har fått på plass et pressemeldingsabonnement hos Norsk Telegrambyrå eller NTB, som gjør det lettere for oss å spre de sakene vi brenner for i hele Norge. Den ene saken som skiller seg ut og betyr mest for flere bransjer, er den gode nyheten om at det blir mer norsk mat på sokkelen.
NTB Kommunikasjon
NTB effektiviser kommunikasjonsarbeidet, distribuerer og måler effekten av pressemeldingene og nyhetene. NTB har en unik posisjon for distribusjon av innhold til Medie-Norge, og gir oss den raskeste veien til 170 redaksjoner. Dette har vi nå erfart med en gang vi tok i bruk tjenesten for en uke siden.
– Vi har medlemmer rundt om i hele landet, men allikevel er det oftest vestlandsmedia som tar tak i våre saker, sier forbundsleder Hilde-Marit Rysst. Når vi sender ut pressemeldinger via NTB, som alle journalister og redaksjoner følger med på, blir våre nyheter fanget opp av både lokale og nasjonale nyhetsdesker i hele landet.
– SAFE har stor tro på at dette er et godt valg for å få spredd vår informasjon og våre meninger om arbeidsliv og vår bransje til hele landet, sier Rysst.
Mer norsk mat på sokkelen har både nådd og engasjert mange. Det er flere aviser/medier som har omtalt saken, og hva dette kan bety for norsk landbruk, varehandel og oljearbeidere: